Bim Lölibrüggli

Bim Lölibrüggli

Ihrere zwe si z’Nacht uber ’s Lölibrüggli. Du heig es i dr Nöhi ernosse. „Hälf dr es Ross“, säg eine. Du chömm es Fraueli vüre u jammeri; „Hälf dr Gott, hättisch sölle säge. De chäm i a d’Ruehw. Jetz muessi ume sövli mängs Johr warte, bis äis Eichli gross wird. Wen öpper us em Holz dervo e Wiegle macht, isch de ersch d’Zit bald ume. ’s erschte Ching, wo i dere Wiegle lit, cha mer hälfe u mi erlöse.“

Das Gurgeln und Plätschern des Wassers unter der Brücke täuscht dem Ohr menschliche Laute vor. Die Sage vom niesenden Geist unter dem Lölibrüggli enthält das Motiv vom Erlöser in der Wiege; es geht auf das Kreuz Christi zurück (F. Ranke, Der Erlöser in der Wiege).

M. Sooder, Sagen aus Rohrbach, Huttwil 1929