Dr Her Tschingtsching

Dr Her Tschingtsching

Elnisch si zwe Bure vo hie mit Tüecher uf Burdlef. Das isch äi Zit gsi, wo d’Bure no viel Hausset pflanzet hei. D’Fraue hei ’s Garn gspunne u d’Manne Tüecher gwobe. We sie es Wubb abgha hei, si sie mit em Gwobnige agähnds furt; ’s Gäld isch dä Rung rarer gsi weder jetze.

Die zwe Manne si bi dr Gisnauflueh verbi. E vürnähmi Gutschen isch derhar cho. Sie het still gha, u dr Gutschner isch a d’Flueh go dopple.

„Wär isch do?“ het e Stimm gfrogt. „Dr Her Tschingtsching vo Prunterut“, het dr Gutschner zum Bscheid gä. Derno het si d Flueh ufto; d’Gutschen isch ihegfahre, u d’Flueh het si ume zueto.

Z’Burdlef het ne dr Her d’Tüecher abgno. Du lsch en angere ihecho u seit zu diesem: „Hesch es scho verno? Dr Her Tschingtsching isch gstorbe. Äs isch es Telegramm cho.“

Di beide Manne heige drufabe enangeren agluegt u nüt dergliche to. Aber uf em Heiwäg heig ne die Sach doch viel z’brichte gä.

M. Sooder, Sagen aus Rohrbach, Huttwil 1929