Dr grüen Jeger

Dr grüen Jeger

Einischt het is ’s Müetti erzellt‚ äs u dr Vater sige amene Sundi vo Reisiswil hei. Äs sig e heisse, schwüele Tag gsi. Du heige sie im Schmiedwald plötzlig e grüene Jeger gseh. Är heig e Spiegel uf dr Nase gha. E schwarze Hung sig bi-n-ihm gsi. Gli druf heig’s afo donnere. Im Hangumdräihe sig ’s Wätter do gsi. Sie heige sider kes söttigs meh erläbt.

Der grüne Jäger mit seinem schwarzen Hund geht auf den Teufel zurück, der in der Sage vielfach in grüner Kleidung erscheint.

M. Sooder, Sagen aus Rohrbach, Huttwil 1929