Bim Biberhoger

Bim Biberhoger

Dr Biberhoger isch z’Wyssbech äne. We me vom vordere Biber düruehe lauft, so geiht’s süferli bärguf u de chunnt me gli i Tannwald. Do isch es chlis Chnübeli, u die alte Lüt hei gseit, do sig vor Ziten e Burg gsi.

Vor Johren isch e Bur im vordere Biber gsi; dä het dr Chnächt gheisse, i Biberhoger go rüte. As isch zwüsche de Wärchet gsi. Dr Chnächt het weneli uf Rücke gha. Du seit dr Bur, jetz chömm er de einisch cho luege, was afe gange sig. Jetz isch d’Chappe lätz, dänkt dr Chnächt. Är het dr Sach welle vorcho un isch z’Nacht hingere. Rächt ärschtig isch er drahi; är isch si reuig gsi u het welle guet mache. Aber är isch müed worde; leue müess er, het er dänkt, umen es Rüngli, hocket ab u streckt si e chli.

Äs geiht nid lang, du ghört er Hüng brüele. Ross hei trablet. Düre Hunzen uehe isch e Schese cho wie ne Staatswage. Vier Ross si dervor gsi. Vora u hingernohe si Bigleiter cho uf vürnähme Rosse. Das het e grüslige Lärme gä. Dr ganz Zug isch vüre bis zum Strössli, wo vo Madiswil uehe chunnt. Derno isch es zrugg, u eismols isch es gsi wie abgwüscht.

M. Sooder, Sagen aus Rohrbach, Huttwil 1929