E bösi Fleuge

E bösi Fleuge

Uf em Mischleberg isch vor vielne Johren e Bur gsi. Mir wei ne Spahr namse. Aber eigetli het er nid so ghelsse; dr Name tuet am Änd nüd zur Sach; gä wie liecht chönnt’s öpper lätz verstoh; mi weiss wie d’Lüt si. Dä Bur isch i dr Landsassechammer gsi u het meh chönne, weder Brot ässe.

Einisch hei sie z'Bäm obe Sitzig gha. A der Wang isch e Fleuge ghocket. Du het der Spahr dr Finger ufgha u dr Fleuge dröiht. Die isch im Augeblick dervogfloge. Froge die angere, warum är das gmacht heig. Säg är: „Jo, Manne, das isch drum e ke rächti Fleuge gsi. Das isch dä u dä u het ihm dr Name gä. Dä het ume welle lose, wär ihm z’Lieb oder z'Leid redi.“

M. Sooder, Sagen aus Rohrbach, Huttwil 1929